Lucruri pe care vrei să le ştii despre Lipton: Pentru Lipton lucrează 40 de degustători de ceai

Lipton este de peste un secol expertul în ceai

Lipton este marca de ceai numărul 1 în lume, deţinând poziţia de lider global pe piaţa ceaiurilor calde. În spatele succesului mondial al mărcii Lipton-datorat calităţilor sale şi experienţei experţilor Lipton în cultivarea ceaiului şi amestecul frunzelor de ceai -se află o istorie de peste 100 de ani.

 Pentru Lipton lucrează 40 de degustători  de ceai                               

Pentru Lipton lucrează o echipă de 40 de degustători profesionişti de ceai, care fac peste 40.000 de degustări pe săptămână. Lipton reuşeşte să atingă o performanţă impresionantă din punct de vedere al constantei gustului: fiecare cană dintr-o anumită varietate de ceai Lipton are, de fiecare dată când este consumată, acelaşi gust.

Tea can do that

Lipton contribuie la conştientizarea de către consumatori a efectelor benefice pe care ceaiul negru şi cel verde le au asupra sănăţăţii, datorită conţinutului de antioxidanţi din aceste varietăţi de ceai. Antioxidanţii protejează celulele corpului împotriva acţiunii radicalilor liberi – molecule instabile care apar in organism din cauza poluării, stresului, fumatului etc., şi atacă celulele şi ţesuturile din organism-prevenind astfel îmbătrânirea prematură a organismului. De asemenea, antioxidanţii ajută, împreună cu o alimentaţie echilibrată, la menţinerea sănătăţii inimii.

Actualul slogan al Lipton, “Tea can do that”, sintetizează dorinţa Lipton de a le arăta consumatorilor săi tot ceea ce poate face ceaiul pentru sănătatea şi starea lor de bine.

 Pliculetele-piramide Lipton: mai mult spatiu, mai mult gust

La începutul anului 2009, Lipton a lansat noua formă revoluţionară a pliculeţului de ceai: piramida. Noul pliculet-piramida este creat special pentru a oferi ingredientelor mai mult spatiu de infuzie, astfel încât ceaiul să capete o aroma mai puternică şi un gust mai intens. Pliculeţele-piramide conţin ingrediente naturale de cea mai bună calitate: frunze lungi de ceai şi plante, bucăti mari de fructe şi mirodenii.

 Încă o inovaţie Lipton: ceaiul verde şi alb cu gust delicat

În ianuarie 2011, Lipton a lansat pe piaţă o inovaţie în gama de ceai verde şi alb: doua noi game de ceaiuri care, pe lângă faptul că oferă toate beneficiile ceaiului verde şi alb, au un gust delicat, lipsit de obisnuita tentă amăruie a ceaiului verde şi alb.Cele doua game au fost lansate în deja binecunoscutul format unic inventat de Lipton: pliculeţele-piramide.

Sursa: www.tea-coffee.ro